Гарантия

При купівлі технічного пристрою вимагайте у продавець зобов*язаний надати гарантійний талон. Покупець зобов’язаний оглянути товар до заповнення гарантійного талону, перевірити правильність заповнення гарантійного талону, а також уважно ознайомитися з інструкцією з експлуатації. Найменування товару, модель, серійний номер або IMEI  придбаного товару має відповідати запису в гарантійному талоні.

Підписавши гарантійний талон, Покупець засвідчує факт ознайомлення із усіма умовами гарантійного ремонту (сервісного обслуговування), погодження із такими умовами. Своїм підписом Покупець не заперечує проти наведених у гарантійному талоні умов гарантійного ремонту (сервісного обслуговування). Внесення до гарантійного талону будь-яких змін і виправлень НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ.

Претензії щодо механічних пошкоджень товару та/або з особистих переконань
(не подобається, незручний у використанні, зникло бажання, не можу звикнути) після заповнення гарантійного талону та його підписання обома сторонами й, відповідно, продажу товару не приймаються.

Гарантійний талон необхідно зберігати протягом усього гарантійного терміну.

Післягарантійне обслуговування здійснюється на платній основі у строки та на умовах Продавця.

 

Умови надання гарантії

Під гарантією мається на увазі: сервісне обслуговування, відправка технічного пристрою, яка здійснюється за рахунок Продавця, в офіційний сервісний центр виробника. Термін гарантійного ремонту (сервісного обслуговування) складає 21-31 робочий день для пристроїв Американського та Європейського ринків. Для пристроїв Азійського ринку терміни індивідуальні. При цьому термін гарантійного ремонту може змінюватися
в залежності від складності ремонту та наявності запчастин, і без урахування часу транспортування. У разі необхідності продовження строку гарантійного ремонту (сервісного обслуговування) такий строк може бути продовжений за попереднього письмового повідомлення від Продавця Покупцеві.

Обмін/заміна продукції (нової) здійснюється лише якщо неможливо усунути недоліки під час гарантійного терміну, який складає від 3 до 30 робочих днів, та у разі продовження цього терміну, за наявності повної комплектації, оригінальної упаковки та розрахункового документа (чека), що підтверджує покупку, а також у разі збереження товарного вигляду.
З моменту повної активації пристрою нова продукція також не підлягає поверненню.

На весь термін гарантійного ремонту (сервісного обслуговування), Продавець на заміну пропонує підмінний пристрій .

Вживана та активована продукція (зірвані пломби, ярлики, пройдена авторизація) поверненню не підлягає.

Гарантійний ремонт (сервісне обслуговування) здійснюється тільки за наявності розрахункового документа (чека), пред’явленого гарантійного талону із правильно внесеними до нього відомостями (вказана дата продажу, назва пристрою, модель, серійний номер, печатка Продавця та підпис відповідальної особи), а також за попереднього тестування/огляду. За відсутності гарантійного талону та/або неправильному його заповненні, та/або відсутності печатки (штампу) торгівельної організації (Продавця) будь-які претензії, у тому числі, щодо якості не приймаються і гарантійний ремонт (сервісне обслуговування) не здійснюється.

Реалізація права на гарантійний ремонт (сервісне обслуговування) здійснюється виключно в магазинах Продавця, із місцезнаходженням яких Покупець може ознайомитися
на офіційному вебсайті Продавця та/або безпосередньо у самому магазині

Періодичне обслуговування пристрою, у тому числі налаштування, чищення, заміна витратних матеріалів не є гарантійним ремонтом (сервісним обслуговуванням)
і здійснюється за додаткову плату у строки та на умовах Продавця.

Продавець не несе відповідальність за несумісність придбаного товару з іншими товарами/пристроями й не зобов’язаний відшкодовувати покупцю пов’язані з цим збитки.

Продавець не несе відповідальність за втрату Покупцем унаслідок використання пристрою будь-якої конфіденційної чи особистої інформації.

Гарантії на нову техніку. 

1.     На весь асортимент нової техніки, представленої в магазині iCenter надається офіційна гарантія від виробника.

2.     Додатково Продавець надає на нову техніку 180-денну гарантію від магазину,
яка входить в комплект при покупці. Також можна придбати розширену гарантію
на 12 місяців.

Гарантії на б/у техніку:

1.   Під гарантією мається на увазі безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну в сервісних центрах iCenter та/або заміна на аналогічний за призначенням технічний пристрій (у разі неможливості ремонту). Гарантійний термін складає від 30 до 365 днів. (Вказано у товарній накладні)

2.     Поверненню та обміну б/у техніка НЕ ПІДЛЯГАЄ.

 

 Гарантійний ремонт (сервісне обслуговування) не здійснюється

 У разі втрати гарантійного талону, наявності в ньому сторонніх записів та/або виправлень, та/або розбіжностей реквізитів технічного пристрою.

1.     У разі порушення правил експлуатації товару, що викладені в Інструкції
з експлуатації, його зберігання та/або транспортування.

2.     Якщо товар має сліди стороннього втручання або була спроба ремонту неуповноваженими на те особами (неавторизовані Продавцем сервісні центри).

3.     Якщо технічний пристрій механічно чи будь-яким іншим чином пошкоджено, зокрема внаслідок падіння, транспортування, зберігання, недбалого використання (у тому числі використання не за призначенням, та/або неправильного встановлення й підключення пристрою, та/або неправильного підключення пристрою до мереж живлення (телекомунікаційних, кабельних), у тому числі, підвищення
або пониження напруги в мережі, хімічними сполуками, агресивними рідинами, водою, внаслідок нещасного випадку чи дій непереборних сил, домашніми тваринами.

4.     Якщо порушено збереження гарантійних пломб.

5.     Якщо пошкодження відбулося внаслідок попадання всередину технічного пристрою сторонніх предметів, речовин, рідин, комах та інше.

6.     Якщо пошкодження/несправність технічного пристрою спричинена зміною конструкції, програмного забезпечення або схеми пристрою, пошкодженя шлейфів (перелом шлейфів, встановленням деталей, які не передбачені виробником
і здійснені неуповноваженими на те особами (неавторизовані Продавцем сервісні центри).

7.  Якщо клієнт відмовляється від оновлення, налаштування пристрою та створення iCloud, Продавець не несе відповідальність за проблеми з програмним забезпеченням в подальшому.

8.     Якщо несправність виникла внаслідок використання неоригінальних витратних матеріалів.

9.  .Гарантія не поширюється на витратні матеріали товару, комплект приналежностей (аксесуарів) та елементи живлення (акумулятор, зарядний пристрій, адаптер, блок живлення).

10.  У разі природного зносу елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів.

11.  У разі роботи пристрою із неліцензійними, несертифікованими програмними продуктами.

Задавайте питання в Instagram Задавайте питання в Telegram