Гарантія

Гарантія має на увазі під собою: Обслуговування, Відправку пристрою в офіційний СЦ виробника, за рахунок продавця. Терміном 21-31 робочий день. (* Якщо пристрій для Американського і Європейського ринків, для пристроїв ринку Азії терміни індивідуальні) На весь термін гарантійного обслуговування, продавець на заміну пристрій не надає.


Нова техніка  


На весь асортимент нової техніки, представленої в магазині iCenter надається офіційна гарантія від виробника.  



додатково iCenter   надає на нову техніку місячну гарантію від магазину, яка входить в комплект при покупці. також можна   придбати розширену гарантію на 12 місяців.


Гарантія на б / у техніку:


Гарантія має на увазі під собою безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну в сервісних центрах iCenter, або заміну на аналогічне за призначенням пристрій (в разі неможливості ремонту).

1. Гарантія діє тільки при наявності Договірної гарантійного зобов'язання.

2. Покупець зобов'язаний до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомитися з правилами його використання і гарантійного обслуговування. Повернення / Обміну для Б / у техніки немає.


Пристрій не може бути прийнято на гарантійний ремонт в таких випадках:

- втраті гарантійного талона, наявності в ньому записів або виправлень, зроблених не продавці;

- розбіжності серійних номерів або imei зазначених в гарантійному талоні;

- наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів;

- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);

- випадкового пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);

- порушена збереження гарантійних пломб;

- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;

внутрішні пошкодження шлейфів (перелом шлейфів) може бути тільки при механічному пошкодженні і не підлягає гарантійному ремонту;

- несправність Touch ID після використання клієнтом;

- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

- несправності, що виникла в наслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;

- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;

- природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;

- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

- роботи вироби з неліцензійними, несертифікованими або зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами;

- при неповній комплектації вироби, відсутності додається документації, драйверів, сполучних кабелів, кріплення і оригінальної упаковки, або з пошкодженою комплектацією

Заміна виробу проводиться в тому випадку, якщо воно не може бути відремонтовано. Термін гарантійного ремонту може становити від 3-х до 30 робочих днів, в залежності від складності ремонту та наявності запчастин, без урахування часу транспортування.